وبلاگ شخصی علی علیان

کوتاه نوشت های من

وبلاگ شخصی علی علیان

کوتاه نوشت های من

وسط میدون. شهید حسین ولایتی فر

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۰۹ ق.ظ

بهش میگفتم بیا اینستاگرامو نصب کن، اونم میگفت نه داداش این برنامه‌ها بکار من نمیاد. من نه وقتشو دارم نه حوصله‌شو. هر بار به یه‌ بهونه از زیرش در میرفت.. بالاخره هرجوری بود تونستم بیارمش توی میدون؛ ولی حسین اصلا تسلیم قواعد بازی این عرصه نشد، بارها میدیدم گوشی دستشه و داره چیزی تایپ میکنه. وقتی ازش میپرسیدم. میگفت دارم جواب شبهه هایی که وارد کردن رو میدم و واقعا هم جواب میداد و توی پیج های معاندین جواب میداد و بارها هم میگفت ببین فلانی با خودمون بوده الان دیگه تو مسیر نیست و غصه میخورد. از فضای مجازی برای رصد بعضی از رفقا استفاده میکرد تا بتونه عادات و رفتار غلطشون رو درست کنه.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی